Welkom op pagina 8

Het eten van de stalletjes is heerlijk, zelf zoek ik een stalletje uit waar veel school kinderen het eten kopen.
Omdat de omgeving ons uitnodigt om te ontdekken, wordt er een busje gehuurd en rijden we naar allerlei verschillende mooie plekjes.

omgevingberastagi.jpg (15693 bytes)     omgevingaberastagi.jpg (22337 bytes)      omgevingberastagie.jpg (42235 bytes)     onderwegbbarestagi.JPG (29110 bytes)

Om uit te rusten vertoeven wij in de hot zwavel zwembaden.
zwavelbad.jpg (25527 bytes)      zwavelbada.jpg (25575 bytes)

s' Avonds lekker eten en wat grapjes maken met de twee koks.

De volgende dag wordt ik uitgenodigd door een mooie lokale vrouw om mee te gaan naar haar buitenhuisje. We nemen de bemo(=kleine Susukie waar gemakkelijk 14 mensen in gaan). Leuk om te doen.
Nadat er uit de bemo geklommen is, lopen wij het stuk land op waar een prachtig koloniaal huis staat, eenmaal binnen wordt ik rondgeleid door het huis met ongeveer 10 kamers met balkon rondom het huis. Zodat de zons opgang en de zons ondergang de gehelendag te volgen is met in de verten het uitzicht op de bergen in een woord prachtig.
Op de terugweg gaan wij naar het huis waar zijzelf woont en wordt er wat koffie gedronken en rijst met krab en groenten gegeten mmmmm lekker.

bergaberastagi.jpg (22384 bytes)      kerkberastagi.jpg (34355 bytes)      achterberastagi.jpg (29241 bytes)      bergberastagi.jpg (23102 bytes)

Dit is pagina 8

...... ...... ...... ......